Viata mea in publicitate pdf

Despre carte:

Cartea poate avea numeroase greșeli de tipar, text, imagini sau index lipsă. Cumpărătorii pot descărca gratuit o copie scanată a cărții originale (fără greșeli de tipar) de la editură. 1917. Extras din: The New York Times: … Capitolul al șaptesprezecelea PUBLICITATEA ȘTIINȚIFICĂ PRIN intermediul unei cărți pe care am scris-o, numele meu a devenit legat de Publicitatea științifică. Adică, publicitatea bazată pe principii fixe și realizată conform unor legi fundamentale. Am învățat aceste principii prin treizeci și șase de ani de publicitate trasată. Prin desfășurarea de campanii pe câteva sute de linii diferite. Comparând, pe anumite linii, mii de exemplare, cu ajutorul unor returnări de tip cheie. Întotdeauna, de când am trimis prima mea mie de scrisori și până în momentul în care se cheltuiau 5.000.000 de dolari pe an pentru copy-ul meu, a trebuit să mă confrunt cu înregistrări privind costurile și rezultatele. Așa că, în mod firesc, am dovedit multe principii fundamentale care ar trebui aplicate întotdeauna. Am puțin respect pentru majoritatea teoriilor publicitare, pentru că nu au fost dovedite. Ele se bazează pe experiențe limitate, pe condiții excepționale. Unele linii par să reușească pe baza unor metode de publicitate pe care orice randament urmărit dovedește că sunt imposibile. Motivele succesului au prea puțin de-a face cu publicitatea. Este posibil ca linia să fi avut succes în ciuda publicității. Multe linii nepublicitate devin foarte reușite, datorită unei calități căutate pe care oamenii o descoperă repede. Sau pentru că distribuitorii sunt într-un fel sau altul determinați să o prezinte. Sau datorită unui nume care, în sine, spune o poveste atrăgătoare. Cream of Wheat este un exemplu. Numai numele spune povestea. La fel și cu Spearmint Gum. Toate gumele de succes au avut succes datorită unor nume norocoase. Aproape că nu există o poveste de spus. Nu există mari distincții. Aceiași oameni care au avut succes cu un nume au eșuat din nou, și din nou cu altele. Orice concluzie trasă din astfel de experiențe nu poate decât să îi ducă pe alții pe căi greșite. Cazurile în care se aplică sunt rare. Principiile sigure sunt elaborate doar de cei care știu cu o exactitate rezonabilă ce face publicitatea și care compară rezultatele…

Informație:

Autor: Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul aparitiei: 2.020
Luna aparitiei: 1
Tip coperta: Brosata
Numar de pagini: 238
Format: 130 x 200
ISBN: 9786068414409
Cod de bare: 9786068414409

Your email address will not be published.